Budowa masy mięśniowej to proces, który uskuteczniany jest przez coraz szersze grono mężczyzn. Realizacja planu treningowego czy zmiana nawyków żywieniowych uwarunkowana jest przez potrzeby estetyczne, zdrowotne i społeczne. Panowie pragną lepiej wyglądać, dbać o kondycję, wytrzymałość i siłę. Wynika to po części ze wzorców męskiej atrakcyjności.

Niezwykle ważną rolę w procesie budowania masy mięśniowej pełnią suplementy diet. Mogą one zwiększać efektywność diety i treningu o nawet kilkadziesiąt procent.

Poznaj Mass Extreme – najlepszy suplement na budowanie masy mięśniowej

Na rynku suplementów diet dostępnych jest kilka tysięcy różnych odżywek i „wspomagaczy” budowania masy mięśniowej. Niestety, nie każdy środek gwarantuje efektywność na najwyższym poziomie. Dlatego też, przed wyborem konkretnego preparatu warto zaznajomić się z jego opiniami i recenzjami.

Dzisiaj pragniemy pokrótce przedstawić najskuteczniejsze tabletki na budowanie masy mięśniowej, a mianowicie – Mass Extreme. To produkt, który polecany jest przez dietetyków, zawodowych kulturystów i lekarzy. Doskonałą opinię temu produktowi wystawił chociażby Tomasz Kornalewski – Wielokrotny Medalista Mistrzostw Świata w kulturystyce klasycznej:

Mass Extreme to absolutnie numer 1 wśród suplementów na budowanie masy mięśniowej. Działanie produktu można zauważyć już od pierwszego dnia stosowania. Odpowiedni dobór składników gwarantuje wzrost masy mięśniowej oraz siły pozwalającej realizować nawet najcięższy trening!

Mass Extreme – innowacyjny skład

Mass Extreme to środek, który bazuje na składnikach, których nie znajdziesz w żadnym innym suplemencie, a mianowicie:

  • Ekstrakt Fenugreek doprowadza do zwiększenia syntezy glikogenu w komórkach mięśniowych; zwiększa objętość mięśni;
  • Kwas fosfatydowy (PA) jest odpowiedzialny za wzrost i stymulację komórek do zwiększenia objętości;
  • Kwas 4-Amino Butanowy (GABA) doprowadza do wydzielania zwiększonej ilości naturalnego hormonu wzrostu; doprowadza wytwarzania większej ilości energii poprzez spalanie tkanki tłuszczowej; przyczynia się do poprawy wydolności;
  • 5-Deoksy-Adenozylokobalamina zwiększa efektywność treningu na masę;
  • Ekstrakt Korzenia Maca zwiększa ilość energii i przyczynia się do poprawy wytrzymałości treningowej;
  • Kwas D-Asparaginowy (DAA) przyczynia się do zwiększenia produkcji testosteronu; zwiększa możliwości treningowe i tym samym poprawia efektywność ćwiczeń;

Obecnie żaden inny preparat nie może pochwalić się tak innowacyjnym składem. Mało tego! Mimo naprawdę silnych właściwości, żaden z wymienionych składników nie znajduje się na liście World Anti Doping Agency, dzięki czemu mogą z niego korzystać także zawodowcy. Preparat nie powoduje absolutnie żadnych skutków ubocznych!

Mass Extreme – wysoka skuteczność potwierdzona badaniami

Przedstawiając Mass Extreme warto wspomnieć o tym, iż suplement ten został poddany badaniom klinicznym. W 2013 roku, na Uniwersytecie Tampa na Florydzie dowiedziono, że:

• kwas fosfatydowy doprowadza do stymulacji kinazy mTOR, której to celem jest regulowanie wzrostu włókien mięśniowych
• Mass Extreme zwiększa masę mięśni o 2,4 kilograma już po kilku tygodniach
• zwiększa możliwości treningowe (ułatwia realizację planu treningowego)
• produkt korzystnie wpływa nie tylko na budowę masy, ale także siłę oraz wytrzymałość

Efekty stosowania Mass Extreme są nie tylko szybkie, ale i stała. Oznacza to, że:

• uzyskane rezultaty nie znikną po odstawieniu suplementu
• produkt można stosować w dłuższym czasie, gdyż gwarantuje STAŁY przyrost masy mięśniowej

Mass Extreme – efekty stosowania

Wysoka efektywność stosowania Mass Extreme została dostrzeżona przez wielu konsumentów. Poniżej publikujemy kilka metamorfoz naszych czytelników (i nie tylko!). Jeśli i Ty chcesz, aby znalazła się tutaj Twoja historia wyślij nam zdjęcia swojej przemiany i dowód zakupu Mass Extreme (paragon, zdjęcie zużytego opakowania itd.).

Kamil, 28 lat, Toruń

Mass Extreme to produkt, który został mi polecony przez mojego kompana z siłowni. Początkowo podejrzewałem go, że stosuje jakieś niedozwolone substancje, bo rósł w niebywałym tempie. Po czasie zdradził mi jednak „tajemnicę” i sam zacząłem stosować Mass Extreme. Efekty? Obniżenie tkanki tłuszczowej do 11% i… przyrost 12 kilogramów w 2 miesiące.

Jakub, 31 lat, Warszawa

Przed zastosowaniem Mass Extreme korzystałem z wielu suplementów diet. Z pełnym przekonaniem mogę powiedzieć, że żaden nie był tak skuteczny jak te tabletki. U mnie przyrost masy wyniósł 4,5 kilograma w pierwszym miesiącu i 7 kilogramów w drugim (różnica wynika z faktu, iż podczas pierwszego cyklu nie stosowałem się do diety). Poza masą – zwiększyłem swoje „osiągi” na siłowni.

Tymoteusz, 22 lata, Gorzów Wielkopolski

Nic nie działa tak szybko i skutecznie na masę jak Mass Extreme. Produkt jest po prostu… fenomenalny. Jestem w czwartym miesiącu „kuracji” i powiem szczerze, że przyrosty są oszałamiające… prawie 20 kilogramów więcej. Jedynym problemem są teraz rozstępy… ale to wynik tego, że niedostatecznie się zabezpieczyłem (nie sądziłem, że produkt będzie aż tak skuteczny).

Mass Extreme – cena, gdzie kupić?

Mass Extreme to produkt, którego nie znajdziesz w klasycznych sklepach dla sportowców. Dostępny jest tylko i wyłącznie w sprzedaży wysyłkowej. Zamówienia możesz dokonać bezpośrednio na stronie producenta: www.massextreme.pl.

Uwaga: Ze względu na bardzo wysoką popularność produktu za granicą (szczególnie w Stanach Zjednoczonych), na rynku dostępne są podróbki produktu. Z tego też względu najodpowiedniejszym miejscem na złożenie zamówienia jest strona producenta.

Cena Mass Extreme jest więcej niż przystępna. Za jednomiesięczny zapas (opakowanie zawierające 120 kapsułek) zapłacisz 189 złotych. Producent przygotował jednak dwie promocje:

• 2 + 1 (kup dwa opakowania, a trzecie otrzymasz gratis) – koszt jednej sztuki 126.00zł
• 3 + 3 (kup trzy opakowania, a czwarte, piąte i szóste otrzymasz gratis) – koszt jednej sztuki 94,50zł

Gwarancja zwrotu pieniędzy w przypadku braku zadowolenia

Najlepszą rekomendacją produktu Mass Extreme jest gwarancja zwrotu pieniędzy w przypadku braku zadowolenia. Na stronie producenta znajdujemy bowiem następujący zapis:

Skuteczność preparatu Mass Extreme została potwierdzona wielokrotnie przez liczne badania, a także zadowolonych klientów. Jeżeli produkt nie spełni Twoich oczekiwań odeślij nam opakowanie w ciągu 90 dni od zakupu, aby otrzymać zwrot pieniędzy.

Zanim jednak zamówisz Mass Extreme, przeczytaj dalszą część tej publikacji! Pragniemy zauważyć, że tak dobre rezulataty osiągniesz tylko wtedy, gdy w pełni zaangażujesz się w proces budowy masy mięśniowej. Poznaj 10 kluczowych zasad.

Zasady budowania masy mięśniowej

Proces budowania masy mięśniowej wymaga pełnego zaangażowania. Aby osiągnąć wymarzone rezultaty musisz zmienić swoje nawyki żywieniowe, regularnie trenować i stosować odpowiednią suplementację.

Przestrzeganie kluczowych zasad daje 100% gwarancję osiągnięcia satysfakcjonujących rezultatów. Pamiętaj jednak, że tylko konsekwentna, pełna zaangażowania i pasji praca – doprowadzi Cię do wymarzonej sylwetki.

1. Zwiększony bilans wartości odżywczych

Absolutnie kluczową zasadą budowania masy mięśniowej jest nadwyżka kaloryczna. Tylko i wyłącznie poprzez dostarczenie większej ilości materiału energetycznego i budulcowego możesz zbudować masę mięśniową. Zwróć również uwagę na jakość dostarczanego pożywienia.

2. Regularne posiłki

Regularność to słowo „klucz”. Poprzez regularną konsumpcję, nasz organizm dostosowuje cały system trawienny. Dzięki temu, przemiana materii następuję w efektywniejszy sposób, co skutkuje odpowiednim gospodarowaniem dostarczanych materiałów. Wszak, Twoim celem jest budowa masy mięśniowej, a nie masy tłuszczowej.

3. Zwiększona ilość posiłków

Jedz znacznie częściej. Pozwoli to na łatwiejsze gospodarowanie dostarczonymi materiałami. Zwiększając liczbę posiłków zmuszamy organizm do bieżącego wykorzystywania materiałów. To z kolei skutkuje tym, iż nie odkładamy nic na później, tj. nie budujemy tkanki tłuszczowej.

4. Ważna woda

Przy budowie masy mięśniowej, woda pełni bardzo ważną rolę. Przede wszystkim, wspomaga przemianę materii oraz bierze udział w detoksykacji. Jej codzienne spożycie nie powinno być mniejsze niż 2-3 litry.

5. Posiłek przed snem

Wiele osób mylnie uważa, że jedzenie po godzinie 18-tej skutkuje nadwagą. To mit! Jedzenie przed snem jest jak najbardziej wskazane. Należy jednak unikać posiłków bogatych w węglowodany.

6. Urozmaicaj dietę

Dieta na masę musi być pełnowartościowa. Nie możesz każdego dnia jeść tego samego, gdyż najzwyczajniej w świecie będzie to niezdrowe dla Twojego organizmu. Dieta musi być zdrowa, pełnowartościowa i urozmaicona.

7. Częstotliwość treningu siłowego

Więcej nie zawsze znaczy lepiej. Tyczy się to między innymi częstotliwości treningu siłowego. Zaleca się trenować maksymalnie 3-4 razy w tygodniu, aby uniknąć tzw. przetrenowania i pozwolić mięśniom na całkowitą regenerację.

8. Objętość treningu siłowego

Podobnie jak w przypadku ilości sesji treningowych, tak i w przypadku długości treningu – nie należy przesadzać. Z zasady, jedna sesja treningowa to 5-8 ćwiczeń realizowanych w 3-4 seriach po 8-12 powtórzeń. Czas przerw pomiędzy seriami i ćwiczeniami powinien oscylować w granicach 90-120 sekund.

9. Plan treningowy

Budując mięśnie powinniśmy wykorzystywać tylko i wyłącznie ćwiczenia bazowe. Nie warto izolować konkretnych grup mięśniowych, gdyż naszym celem jest stymulacja jak największego obszaru ciała. Co więcej, musimy pracować na dużych obciążeniach, co niewątpliwie wpłynie na efektywność treningu.

10. Stosuj suplementy diet

Wybór suplementów diet jest ogromny. W chwili obecnej wybór może być tylko jeden – Mass Extreme – suplement na masę, który skuteczny okaże się w dosłownie każdym przypadku.

Podsumowując, proces budowy masy mięśniowej to ogromne wyzwanie, które sukcesem zakończy się tylko i wyłącznie wtedy, gdy jednocześnie zadbamy o trzy procesy: trening, dietę oraz suplementację.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here